Bemutatkozás

2013.10.27. 23:15

fd.jpgBudapesten, 1942-ben születtem. A háború alatt és az azt követő években a szegény sorban lévő gyerekek sorsában osztoztam. Ma is hálás vagyok a Szent István téri Általános Iskola engem tanító osztályfőnökeinek, hogy gimnázium felé irányítottak, így az Ápaczai Csere János Gyakorló Gimnázium padjait is koptathattam. A több mint 2 éves katonáskodás után, majd egy évtizedig a Műszer és Irodagép Értékesítő Vállalatnál (MIGÉRT) dolgoztam, közben a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskola gyengeáramú karán villamos üzemmérnöki oklevelet szereztem. Fiatal éveim alatt az ifjúsági mozgalomban (KISZ-ben) viseltem különböző funkciókat, mely egyben a politikusi pálya felé orientált. A ’70-es évek közepén elvégeztem a Politikai Főiskolát, ahol társadalomtudományokból szereztem egyetemi diplomát. Ezután politikusi pályára kerültem, melynek befejező állomása Kispest volt, ahol párttitkárként, majd a kerületi tanácselnökeként lettem Kispest egyik vezető személyisége. Tanácselnöki munkám elismeréseként 1990-ben Magyar Köztársaság Csillagrendje kitűntetését kaptam. Évekig tanítottam filozófiát. Személyes szerepet vállaltam a Települési Önkormányzatok Országos Szövetségének (TÖOSZ) létrehozásában, annak évekig elnökségi tagja voltam. A rendszerváltást követően a politikában aktív szerepet nem vállaltam, ami nem jelenti, hogy a közélet iránt érzéketlen lennék, ma is elnökhelyettese vagyok az Együtt Soroksárét Egyesületnek. Évekig tagja voltam a Budapesti Honvéd Labdarugó szakosztályának elnökségének. Puskás Ferenc és családjának felkérésére is elvállaltam 1990-ben a Puskás Ferenc Alapítvány kuratóriumának elnöki tisztjét, amit mai napig betöltök.

Kispesten lakok 1989 óta. Két házasságomból két gyermekem született, és fiamként neveltem a feleségem előző házasságában született gyerekét. A rendszerváltást követően a magánszférában helyezkedtem el, ahol cégvezetőként ingatlanközvetítéssel és szakértéssel foglalkoztam. 1996-ban kispesti székhellyel családi vállalkozásként megalapítottuk két fiammal a szintén ingatlanügyekkel foglalkozó AnDeZ Kft.-t, melynek jelenleg is egyik ügyvezetője vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kispestanno.blog.hu/api/trackback/id/tr975564904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása